donderdag 31 juli 2014

Review Eucerin Aquaporin active

Ik ben een samenwerking aangegaan met een leuke website! Namelijk, Skinpharma. Ik heb een aantal producten opgestuurd gekregen die ik voor julie ga reviewen. De productfoto's heb ik niet zelf gemaakt die komen van internet ik heb namelijk van alle producten een sample gekregen en ik wil persoonlijk alleen maar reviews schrijven die helemaal kloppen met mijn mening erbij daarom, kies ik er voor om de originele foto's te gebruiken.



Ik heb een review over dit product van Eucerin en dit is Aquaporin active hydraterende crème. Dit is een crème die je huid verfrist en beschermd tegen stralingen (tegen de zon) er zit een lichte spf in van 15. Dit product is geschikt voor de normale, vochtarme huid. Ik heb ook alles op de website gelezen en het product getest en op die manier heb ik gekeken of de punten die bij het product staan ook kloppen! Het product heeft een lichte geur van parfum staat op de site ik vind zelf dat het aardig wat parfum bevat het heeft een duidelijk parfum geur die je van ver af ruik. Zelf heb ik hier geen problemen mee maar op de site staat dat dit ook geschikt is voor de gevoelige huid. Zelf heb ik een gevoelige huid en ik vind dit product niet geschikt voor de gevoelige huid omdat, je van de parfum een brandend gevoel kan krijgen. Verder vindt ik het wel een fijne crème ik vind de geur lekker maar wel aan de zware kant, de crème is niet vet en trekt snel in.

Een full-size product bevat 40ml en kost €17,72.

Linkjes:
Website: Skinpharma
Het product bestellen: Eucerin Aquaporin active spf 15 
Meer informatie Eucerin:Eucerin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten