maandag 28 juli 2014

Review Vichy oppertje voor de jonge huid.

Ik ben een samenwerking aangegaan met een leuke website! Namelijk, Skinpharma. Ik heb een aantal producten opgestuurd gekregen die ik voor julie ga reviewen. De productfoto's heb ik niet zelf gemaakt die komen van internet ik heb namelijk van alle producten een sample gekregen en ik wil persoonlijk alleen maar reviews schrijven die helemaal kloppen met mijn mening erbij daarom, kies ik er voor om de originele foto's te gebruiken.



Dit is een olie voor de huid dit is meer voor de oudere huid bedoeld dus ik heb dit niet optimaal kunnen testen maar het is voor de huid die door hormonen verouderd wordt en het is ook bedoeld voor rimpels, ook is het voor de droge huid en dat heb ik dus dat heb ik wel kunnen testen. Als je dit product aanbreng moet je al meteen verschil zien het droge van de huid moet minder zijn en dat klopt omdat, het een olie is heeft het een vettere structuur en het voedt je huid goed. De geur vindt ik heel lekker het is een sterkere geur maar ik vind het heel lekker. Het product is niet vet en je huid gaat er niet van glimmen. Het bevat heel veel vitamine's dus het is een heel goed product voor je huid. Ik heb niet kunnen testen of het goed is voor je rimpels maar ik vind het een fijn product. Wat ik niet fijn vond was de verpakking (van de mini) ik weet niet of de full-size het zelfde is maar het had aan de bovenkant een heel groot gat daardoor komt er veel van het product uit.

Een full-size product bevat 30 ml en kost €35,46 

Linkjes:
Website: Skinpharma
Het product bestellen: Vichy oppertje voor de jonge huid
Meer informatie Vichy: Vichy

Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten