dinsdag 1 juli 2014

Fotografie

Ik ben de laatste tijd dol op fotografie en het leek mij leuk om een paar foto's met jullie te delen! Zelf heb ik geen top camera maar, ik wil een andere gaan kopen. Momenteel heb ik de coolpix s3100



Ik ben dol op natuurfoto's maken wij gaan vaak wandelen en dan maak ik vaak ook de foto's dit vindt ik een hele mooie foto die ik heb gemaakt in de auto de zon scheen die dag heel mooi en de belichting op de foto is daarom ook heel mooi! 

Deze foto heb ik op vakantie gemaakt ik het bos. Ik vond het een heel mooi effect met de bomen en dan een soort gat en daar was een grote berg waar brommers aan het crossen waren! 



Nog een foto in het bos op vakantie en nu heb je uitzicht op het strandje.



Nog een mooie foto aan het water.

Dit waren een paar foto's die ik zelf mooi vindt. Ik wil vaker een fotografie artikel gaan doen! Liefs Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten