dinsdag 8 juli 2014

Outfit of the day

Hoi vandaag heb ik voor jullie een outfit of the day artikel.



Dit is mijn outfit zelf vindt ik het een leuke outfit en vooral mijn top vindt ik super met allerlei kleurtjes. Mijn top is van de Primark en die heb ik voor een deel in mijn broek gedaan. Mijn blazer komt van de H&m. Mijn broek is een lekkere legging stof en die heb ik gekocht in een onbekend winkeltje.




Dan heb ik 3 armbandjes om deze heb ik gekocht bij de Action. De kleuren combinatie vindt ik heel tof goud,zilver,roest goud. 




Dan heb ik elke dag een ring om! Deze heb ik op de markt gekocht en ik ben er heel blij mee ik heb hele kleine en dunne vingers en het is voor mij heel moeilijk om een leuke ring te vinden. Maar dit vind ik een hele leuke ring die bij mijn leeftijd past!

Dit was mijn outfit of the day. Liefs Michelle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten