woensdag 30 juli 2014

Review zonnebrandcrème Eucerin

Ik ben een samenwerking aangegaan met een leuke website! Namelijk, Skinpharma. Ik heb een aantal producten opgestuurd gekregen die ik voor julie ga reviewen. De productfoto's heb ik niet zelf gemaakt die komen van internet ik heb namelijk van alle producten een sample gekregen en ik wil persoonlijk alleen maar reviews schrijven die helemaal kloppen met mijn mening erbij daarom, kies ik er voor om de originele foto's te gebruiken.



Mijn review gaat over een zonnebrand crème van Eucerin deze heb ik volop getest op vakantie waar het heerlijk warm weer was. Ik heb deze gebruikt voor mijn gezicht en mijn hals, nek. Ik vond het een hele fijne crème er zat een lekkere geur aan en het beschermde je huid goed met spf 25. Zelf vindt ik zonnebrand verschrikkelijk het is altijd zo plakkerig en je kunt daarna nooit meer je handen wassen want, ze blijven vet! Dat was bij deze helemaal niet het geval,niet vet en je kreeg het heel makkelijk van je handen af. Verder was de mini heel handig om mee te nemen en bij te smeren. Het beschermt je huid ook goed ik ben niet verbrand.

Een full-size product bevat 150 ml en is geschikt voor alle huidtypen er zit ook vitamine e in het voedt je huid goed. Dit product kost €19,69 

Wat ik heel erg belangrijk vindt en wat pluspunten zijn: Dat het niet vet is, Snel in je huid trekt, Je huid goed beschermt tegen de zon. En dat bevat het.

Linkjes:
Website: Skinpharma
Het product bestellen: Eucerin sun crème-gel SPf 25
Meer informatie Eucerin: Eucerin

Liefs Michelle.

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten