donderdag 10 juli 2014

Tmi tag

Hoi vandaag is het voor mij tijd om de tmi tag te gaan doen zodat jullie mij beter leren kennen!




1. Wat draag je?
Ik draag momenteel een pyama van de Primark de top is donker/ felblauw en een wit broekje met schattige uiltjes.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Nee

4. Hoe lang ben je?
Ik ben helaas niet zo groot namelijk: 1,67

5. Hoeveel weeg je?
Ik weet het niet precies maar ik geloof 54 kilo

6. Heb je tattoo’s?
Nee, ik heb niks met tattoo's ik zou ze ook nooit zetten maar een kleine tatto vindt ik wel mooi!

7. Heb je piercings?
Nee, alleen 2 gaatjes per oor. Het lijkt me wel leuk om een piercing te hebben maar ik denk niet dat ik ooit een piercing neem!

8. OTP?
Wat?

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Ik ben een gtst fan Yeah! Ik vind Ludo en Janine heel leuk samen ook al hebben ze geen relatie in de serie maar ik denk dat ze wel weer wat met elkaar krijgen!

10. Wat is je favoriete serie?
Heel verrassend namelijk: Gtst haha maar ik vind moordvrouw en code 37 ook heel leuk!

11. Wat is je favoriete band?
Ik ben vast heel raar maar ik heb geen favoriete band.

12. Wat mis je?
Ik denk dat mijn beste vriendin is we hebben geen contact meer omdat zij van haar vriend moest kiezen tussen haar beste vriendinnen of voor hem en toen heeft ze gekozen voor hem. Ik vind het heel jammer dat ze die keuze heeft genomen maar ik denk dat het beter zo is!

13. Wat is je favoriete liedje?
Borgeous wildfire 

14. Hoe oud ben je?
Momenteel ben ik 16!

15. Wat is je sterrenbeeld?
Schorpioen 

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Betrouwbaar, en zorgzaam en ik vind het belangrijk dat je samen veel lol heb!

17. Wat is je favoriete quote?
Live, Love, Laugh

18. Wat is je favoriete acteur?
Ik denk Janine uit gtst! Sorry mensen maar ik hou van gtst

19. Wat is je favoriete kleur?
Donker roze, en ik hou van zwart ook al is het geen kleur volgens de meeste.

20. Harde muziek of zachte muziek?
Doe maar harde muziek maar niet dat hele harde hardcore maar wel lekkere muziek waar je op kan dansen of sporten

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn kamer mijn eigen plekje!

22. Hoe lang douche je?
Niet zo heel lang meestal 5/10 minuten en als ik mijn haar was 15 minuten

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Aankleden mijn haar en make-up 15 minuten ik ben redelijk snel!

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee, ik ben een verlegen persoon en ga niet zomaar vechten 

25. Wat is een turn-on?
Een zelfverzekerd persoon

26. Wat vind je een afknapper?
Zweetlucht vindt ik zo vies!

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik keek filmpjes en vond het zo leuk en toen besloot ik om er ook mee te beginnen!

28. Heb je angsten?
Ja

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Ik ben niet iemand die heel veel huilt dus het moment kan ik niet bedenken

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Gisteren

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Ik heet Michelle maar, heel veel mensen noemen me Jasmijn dus besloot ik wat met mijn bijnaam te doen en toen bedacht ik Jazzmijn 

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Iets van mij! Ik moest een boek lezen voor een verslag en dat onderwerp sprak me aan.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Ik durf het bijna niet meer te zeggen haha. Het is gtst

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Met mijn moeder en op whatsapp met zes vriendinnen we zitten in een groepgesprek

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Mijn moeder en vriendinnen

36. Wat is je favoriete eten?
Ik hou van sla en dingen uit de oven dus ovenschotel en lasagne.

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Het lijkt mij zoo ontzettend vet om naar Ibiza te gaan!

38. De laatste plaats waar je was?
Gewoon thuis en anders de sportschool

39. Heb je een crush?
Ja!

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Dat was een paar dagen geleden mijn oma!

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Ik denk zondag toen zij iemand wat tegen mij en dat vond ik niet zo leuk.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Ik hou van zoet

43. Welke instrumenten speel je?
Momenteel niks

44. Wat is je favoriete sieraad?
Ik hou van oorbellen en een mooie opvallende ketting en het liefst goud of zilver

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Fitniss! Ik hou echt van sporten

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Borgeous wildfire

47. Wat is je favoriete openingszin?
Ik hou niet van openingszinnen dus ik zeg altijd gewoon hoi 

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Nee haha

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Gisteren 

50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten