donderdag 3 juli 2014

Waar haal ik mijn inspiratie vandaan.

Hoi, vandaag heb ik voor jullie een artikel hoe ik aan mijn inspiratie kom! Dit leek mij wel toepasselijk omdat, ik nu al een tijdje 3 artikels per week online zet en je toch leuke onderwerpen moet hebben.

Summer time yeah yeah yeah! 💅💅💅

Veel dingen bedenk ik zelf. Ik bedenk wat zou ik zelf leuk vinden om te lezen en dat schrijf ik dan op en dan ga ik dat maken

Ik haal inspiratie bij andere vandaan. Als ik bijvoorbeeld een onderwerp heb bedacht ga ik het ook opzoeken op google en kijken hoe andere het doen. Of als ik helemaal geen inspiratie heb ga ik ook kijken op de site van een andere meiden en dan kijk ik of ik het leuk vindt om daar over te schrijven en dan geef ik er me eigen draai aan!

Er zijn ook altijd standaard dingen die iedereen doet en ik dus ook! bijvoorbeeld een outfit of the day of een leuke tag. Ook kijk ik veel youtube video's en daar haal ik veel inspiratie uit.

Dan is er nog een site er daar haal ik veel inspiratie uit namelijk: weheartit.
Hier staan heel veel verschillende plaatjes op en daar krijg ik heel veel inspiratie van!

Liefs Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten