donderdag 17 juli 2014

Review 2 in 1 shampoo Andrélon

Vandaag heb ik voor jullie een review van een product van Andrélon namelijk de 2 in 1 shampoo en conditioner. Ik zag dit in de folder bij de c1000 voor €1,- en het leek mij leuk om dit te testen of dit wel handig is en of het werkt. Zelf heb ik best wel lang haar en heel dik haar en heb altijd een conditioner nodig anders krijg ik klitten en knopen en is mijn haar niet heel zacht. Ik was heel erg benieuwd wat dit met mijn haar deed omdat, ik conditioner nooit op mijn hoofdhuid smeer anders wordt mijn haar heel snel vet. Maar bij deze shampoo is dat wel de bedoeling





Zelf vindt ik het een hele fijne shampoo het ruikt heel lekker naar meloen daar hou ik echt van en het bespaart je ook heel veel tijd je hoeft maar 1x shampoo in je haar te doen en het maar 1x uit te spoelen dit scheelt bij mij heel erg omdat, mijn haar zo dik is. Verder vindt ik de substantie fijn het is niet heel dik en vet en mijn hoofdhuid wordt er ook niet vet van! Mijn haar ruikt ook heel erg lekker naar meloen. Zelf vindt ik dit heel handig als je bijvoorbeeld heel veel haast heb maar toch je haar wil wassen maar het is ook handig voor op vakantie of als je een dagje ga zwemmen je hoeft niet met 2 bussen te slepen maar je kan er gewoon 1 meenemen. 

Liefs Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten