maandag 21 juli 2014

Outfit of the day barbie roze

Hoi vandaag heb ik voor jullie een outfit of the day de laatste tijd vindt ik het onwijs leuk om dingen te doen met mode! En ik heb daarom vandaag een aantal outfit's van mij bij elkaar gezocht en op de foto gezet. 


Ik heb hier een barbie roze blouse aan zelf vindt ik hem heel mooi en het model zit super aan de achterkant is de top iets langer en dat is handig! En de onderste langere rand is heel mooi en iets doorzichtiger van kleur love it.
 Mijn top komt van de Primark en mijn broek is heel leuk zwart en zit heerlijk deze komt van de Terstal verder draag ik een goude ketting de foto komt zo.


Dit is mijn ketting ik vind hem zo mooi subtiel het is een goudkleurige ketting en heeft een heel subtiel staafje dit vindt ik heel leuk om bij simpele, rustige tops te combineren zoals mijn barbie roze top! Deze komt van de Primark.

Dit was mijn outfit of the day. Liefs Michelle 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten