zaterdag 12 juli 2014

i'm fine

Tumblr
Dit is iets wat nog al vaak voorkomt bij mensen! Het gaat heel slecht met je maar je wilt niet geholpen worden omdat, je anders denkt dat andere mensen je zielig of zwak vinden dus je zegt maar dat het goed met je gaat. Zelf heb ik dit ook vaak een half jaar geleden heeft mijn beste vriendin een keuze gemaakt tussen haar beste vriendinnen of haar vriendje en bij mij deed dit best wel pijn. Toen kreeg ik veel vragen waarom wij niet meer met elkaar omgingen? Waarop ik in het begin vaak gewoon zei dat we het beide druk hadden omdat, ik zeker wist dat mijn vriendin die keuze niet accepteerde en haar beste vriendinnen ook terug wou! Ik heb er wel veel overgepraat met haar andere beste vriendin en dat is nu een goede vriendin van mij. Later kwamen andere mensen er achter wat er precies aan de hand was en vroegen ze veel hoe ik het vond en toen zij ik '' ja, jammer maar het is haar keus'' dat is ook wat ik er van vindt maar ik zit in mijn hoofd wel met vraagtekens hoe kan je dit doen? Nou ja ik ben nu gewend aan de situatie maar ik heb het er wel moeilijk mee gehad en vooral de dingen die ik naar mijn hoofd geslingerd kreeg van haar vriend dat ik dom ben omdat, ik kader doe en dat mijn toekomst toch niks is. Dit was een ander artikel dan normaal maar het lijkt mij ook leuk om over verschillende onderwerpen te schrijven! Liefs Michelle. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten