dinsdag 15 juli 2014

Never stop dreaming...

Tumblr

Ik kwam deze foto tegen met de quote never stop dreaming en de laatste tijd hou ik echt van een leuke tekst (quote) en ze zetten me ook vaak aan het denken. Zelf ben ik iemand die veel over dingen nadenkt en ook dingen voor me heb wat ik wel graag zou willen! Ik heb 1 grote droom maar dat kan helaas niet toen ik 3 jaar was kreeg ik te horen dat ik ziek was dus op dit moment loop ik bijna 14 jaar in het ziekenhuis en helaas ben ik chronisch ziek. Mijn grootste wens is om beter te worden maar dat kan helaas niet omdat, het chronisch is. Wel is mijn wens dat ik zo min mogelijk las heb van me ziekte en alles kan doen wat ik wil. Dan heb ik nog een paar dromen/wensen en 1 is al uitgekomen namelijk slagen :). Verder wil ik heel graag filiaal leidster worden van een kledingwinkel! Wat zijn jou dromen? Liefs 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten