vrijdag 1 augustus 2014

Review reinigingsmelk La Roche-Posay

Ik ben een samenwerking aangegaan met een leuke website! Namelijk, Skinpharma. Ik heb een aantal producten opgestuurd gekregen die ik voor julie ga reviewen. De productfoto's heb ik niet zelf gemaakt die komen van internet ik heb namelijk van alle producten een sample gekregen en ik wil persoonlijk alleen maar reviews schrijven die helemaal kloppen met mijn mening erbij daarom, kies ik er voor om de originele foto's te gebruiken.



Ik heb van La Roche-Posay een reinigingsmelk getest en dit is speciaal voor de gevoelige huid ze hadden geen betere persoon kunnen uitkiezen haha! Je huid wordt op een hele milde manier gereinigd en dat is super fijn. De verpakking van de sample vond ik niet heel handig er zat een heel groot gat in waardoor er heel veel tegelijk uitkwam. In het product zit geen parfum dus het is echt speciaal gemaakt voor de gevoelige huid de geur die er aan zit is heel neutraal je ruikt nauwelijks iets. Ik vind het een fijne reinigingsmelk een fijne substantie het is niet dun maar ook niet heel dik dus je kunt het goed uitsmeren en het reinigt je gezicht goed.

Een full-size product bevat 200ml en kost €14,49.

Linkjes:
Website: Skinpharma
Het product bestellen:La Roche-Posay tolerine reiniging
Meer informatie La Roche-posay: La Roche-Posay

Liefs Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten