zondag 3 augustus 2014

Review La Roche-Posay effaclar duo

Ik ben een samenwerking aangegaan met een leuke website! Namelijk, Skinpharma. Ik heb een aantal producten opgestuurd gekregen die ik voor julie ga reviewen. De productfoto's heb ik niet zelf gemaakt die komen van internet ik heb namelijk van alle producten een sample gekregen en ik wil persoonlijk alleen maar reviews schrijven die helemaal kloppen met mijn mening erbij daarom, kies ik er voor om de originele foto's te gebruiken.



Ik heb van La Roche-Posay een dag en nachtcrème getest voor de vette en onzuivere huid. De foto komt van internet en de verpakking ziet er heel anders uit dan de sample dat vindt ik jammer zo krijg je een minder goed beeld van het product. Zelf heb ik geen onzuivere en vette huid en in mijn video had ik gezegd dat iemand het voor mij zou testen met een vettere huid maar door de vakantie heeft ze er geen tijd voor gehad dus ik geef mijn mening erover en ik vertel vooral de dingen die mij opvallen. Het heeft een hele dunne substantie je kunt het makkelijk uitsmeren deze substantie heb ik nog nooit gezien bij een dag en nachtcrème de geur vindt ik niet heel bijzonder ik ben er niet weg van het is een bloemengeur en ik vind het zelf niet lekker (maar meningen verschillen) Het is een vettige olie substantie en ik weet niet of dit wel geschikt is voor de vette huid als je huid al vet is en je gaat er een olie opdoen is dat niet heel goed. Ook glimt je huid een poos na 10 minuten is de glimmende waas weg. Ik ben zelf geen fan van dit product!

Een full-size product bevat 40ml en kost €14,78 

Linkjes:
Website: Skinpharma
Het product bestellen:La Roche-Posay effaclar duo
Meer informatie La Roche-posay: La Roche-Posay

Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten