woensdag 13 augustus 2014

Today is a new beginning.

New beginning

Dit is voor mij een hele inspirerende quote de vakantie is bijna voorbij ik heb zelf nog een maand vakantie. Ik heb dit jaar heel lang vakantie gehad omdat, ik examens heb gedaan. Maar wij hebben elk jaar met heel het gezin 3 weken vakantie en dan gaan we meestal 1 week op vakantie en dagjes weg maar dat betekend ook dat je vaak uit huis eet en wat vettere dingen maar nu is dat voorbij we gaan weer gezond eten. Daar ben ik zelf heel blij mee en vindt het belangrijk om gezond te eten en veel te bewegen. Dus vandaag is een nieuw begin ik ga de komende tijd heel gezond eten en veel sporten/bewegen. Ik ga alleen nog maar vette dingen eten in het weekend en ook minder dan normaal. Ik wil verschillende sport dingen doen en ik wil daar ook meer update's gaan doen. Liefs Michelle. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten