dinsdag 12 augustus 2014

Update camera.

Hoi ik heb even een mededeling en de reden waarom ik het via een artikel doe ga ik jullie nu vertellen. Ik heb een tijdje geleden een video gemaakt dat ik een nieuwe camera heb namelijk de Sony cybershot dsc h300 ik was heel enthousiast toen ik de camera had besteld en eindelijk binnen had. Ik had een waslijst gemaakt met video's die ik wou opnemen en ik begon meteen enthousiast maar mijn camera ging vrij snel leeg dat was een domper. Ik had namelijk de beste oplaadbare batterijen die bestaan en ik heb verschillende opladers geprobeerd! Op vakantie besloot ik om mooie scherpe foto's te maken en na 20 foto's begon mijn volle accu te knipperen dat die leeg is en toen viel mijn geliefde camera uit. Ik heb contact opgenomen met bol.com en zij waren het met mij eens dat er iets niet klopt. Ik heb mijn camera opgestuurd en die wordt nu onderzocht en gemaakt ik heb geen idee hoe lang dit duurt ik hoop dat ik mijn geliefde camera snel terug heb en dat die het nu heel goed doet en dat ik langer met mijn camera kan! Ik heb gelukkig wel veel vooruit gewerkt dus ik heb voorlopig nog video's dus ik hoop dat het er genoeg zijn. Dit was even mijn update over mijn camera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten