woensdag 1 juli 2015

Review Bodysplash Victoria's Secret Sheer love

Hoi ik heb vandaag voor jullie een review. Ik heb namelijk een tijdje geleden een body splash gekregen van mijn ouders van Victoria's Secret. Deze zijn te koop bij de Etos en kosten daar €9,- Ik mocht van mijn ouders een geur uitkiezen en ik vond dit behoorlijk moeilijk ze hadden zoveel geuren. Ik heb na lang wikken en wegen de geur Sheer Love gekozen.


Op deze foto zie je de bodysplash niet heel goed maar ik vond het wel een mooie sfeer foto. De verpakking van de splash vond ik heel mooi, het staat heel mooi luxe met het goud en de verpakking straalt rust uit en daar hou ik van!



De geur vind ik onwijs lekker ruiken het is een zoete maar wel lichte geur het ruikt echt heerlijk en het heeft iets weg van de appel parfum. Het is met: White cotton & pink lily. In een flacon zit 250 ml en de geur blijft heel lang hangen. Ik hou heel erg van een bodysplash het heeft een lekkere aanwezige geur maar het is luchtige dan een parfum. Kortom ik ben heel blij met deze bodysplash en ik raad ze echt aan! Wat vinden jullie van deze bodyslash? Liefs Michelle 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten