woensdag 15 juli 2015

TAG: The questions of life

Hoi allemaal ik heb vandaag voor jullie een tag deze kwam ik tegen en het leek mij leuk om deze met jullie te delen. Het zijn best wel persoonlijke vragen dus dat leek mij geschikt voor een artikel! Lees je gezellig mee?





Welke herinnering van het afgelopen jaar geeft grootste glimlach op je gezicht?
Ik denk dat dit voor mij is de manier hoe ik ben gegroeid. Ik heb op mijn middelbare school geen leuke tijd gehad en ook geen leuke vrienden (ik twijfel of ik het wel vrienden kan noemen) Ik heb hele leuke dingen met ze meegemaakt maar de meeste tijd voelde ik me niet welkom, ik heb altijd het gevoel gehad dat ik niet mezelf kon zijn en mijn passie voor detailhandel werd niet geaccepteerd, zoals meerdere dingen en dit deed me veel pijn. Voor mij is het een hele opluchting dat ik ze niet tot nauwelijks zie, oeps dit is erg om te zeggen. Ik heb nu nieuwe vriendinnen waar ik mezelf kan zijn en die me accepteren. Verder maak ik keuze's waar ik me fijn bij voel en ik kan beter voor mezelf opkomen. Er zijn nog een hoop dingen waar ik aan moet werken maar het begin is er en daar ben ik heel blij mee. Gelukkig krijg ik veel hulp.

Wat heb je altijd al eens willen doen sinds je kindertijd?
Mijn grootste wens die ik al heb sinds dat ik klein ben is eigenlijk al uitgekomen. Sinds ik in groep 3 zit wil ik al werken in een kledingwinkel en beginnen aan mijn vooropleiding. Nu ben ik midden in mijn opleiding en ik vind het heel leuk, mijn stage vind ik geweldig en ik heb het gene gevonden wat echt bij mij pas. 

Wat zou je willen doen in je leven als er totaal geen beperkingen waren?
Ik denk dat ik niet heel veel dingen anders zou doen dan nu. Het lijkt mij heerlijk om nog te reizen en dit soort dingen te doen voor mijn blog, maar niet iets waar ik perse van droom. Ik heb nu sinds een jaar wel een beroep wat mij naast mij passie voor detailhandel mode superleuk lijkt, maar wat voor mij echt bij een droom blijft. Schrik niet het is namelijk heel anders. Het lijkt mij super gaaf om rechercheur te zijn dus werken bij de politie. Ik denk dat ik rechercheur wil zijn van zedenzaken maar ik denk dat dit voor mij een droom blijft.

Wat heb je voor het laatst over jezelf geleerd?
Dat ik moet doen wat ik zelf leuk vind. Ik ben wel onzeker en verlegen maar dit is nergens voor nodig ik kan heel krachtig zijn en weet wat ik wil. Ik heb ook geleerd dat ik heel positief kan zijn vroeger was ik snel negatief, maar dit heb ik gelukkig afgeleerd en dit scheelt heel erg.

Als je aan het dagdromen bent, waar gaan die dromen dan over?
Als ik aan het dagdromen ben gaat dit over de toekomst wat ik denk dat er allemaal op mijn pad komt. Als ik aan het dagdromen ben dan denk ik ook vaak aan problemen, ik ben een heel gevoelig meisje en ik wil altijd alles voor iedereen oplossen en ik ga in mijn hoofd piekeren hoe ik het kan oplossen. Vaak ga ik ook in mijn hoofd de gevolgen van alles bedenken (maar dan in negatieve vorm) 

 Welke verandering wil je het komende jaar het liefste toepassen in je leven?
Ik wil verder gaan met genieten en mezelf nog verder terug vinden. Ik wil gaan werken aan het leidinggeven en leren genieten en niet altijd zo streng zijn.

Dit was een hele serieuze tag maar ik vond het wel heel leuk om antwoord te geven op deze vragen. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden! Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten