maandag 27 juli 2015

Vakantie verslag 2015

Hoi ik heb vandaag voor jullie een artikel. Ik ben namelijk vrijdag 24 juli terug gekomen van vakantie. Mijn vakantie was echt geweldig en ik heb vandaag voor jullie een verslag wat ik per dag heb gedaan. Er zullen een aantal foto's voorbij komen, maar niet heel veel. Er komt namelijk nog een diary met foto's en een video. 


Vrijdag:
Dit was de dag waar ik al weken zin in had. De dag dat ik op vakantie ging. Ik had er heel veel zin in en was er ook echt aan toe. Ik ging op vakantie met mijn ouders en broer. Wij gingen op vakantie naar Zeeland bij ouddorp. Dit was tussen Zeeland en Zuid-Holland. We gingen naar een park van Centerparcs port-zelande. Wij mochten om 13:00 het huisje in omdat we vrienden zijn. Dit is overigens heel erg leuk en handig, je mag eerder je huisje in en je krijgt veel dingen gratis. We gingen onze koffers uitpakken en het huisje bekijken. Zeeland heeft een prachtige omgeving echt heel rustig en mooi. In de middag gingen we zwemmen dit was heerlijk en het zwembad was heel erg mooi en leuk. In de avond gingen we op de fiets naar Ouddorp en daar hebben we een frietje gegeten. We hebben op de terugweg langs de Noordzee gefietst en dit was geen goed idee haha. Er stond zoveel wind dat het zand langs je benen scheurde auw! Verder hebben we nog in het huisje gezeten.

Zaterdag:
Vandaag was het net zoals gisteren echt heerlijk weer. We gingen naar Spijkenisse kijken wat er te doen was en lekker winkelen. Het was heel leuk en groot en er zaten leuke winkels. In de middag zijn we heerlijk wezen zwemmen wat ik echt geweldig vindt en waar ik altijd zin in heb. In de avond zijn we op de fiets geweest naar Ouddorp en hebben een pannenkoek gegeten.

Zondag:
We gingen vandaag een hele leuke boottocht doen over het Grevelingenmeer. Helaas regende het afentoe een beetje, maar hier hebben we gelukkig verder geen last van gehad. De boottocht was heel erg leuk en heel mooi om allemaal te zien. In de middag zijn we heel lang wezen zwemmen Heerlijk!. Daarna hebben we op het park gegeten. We gingen buffeten dit was heel leuk en het was heel gezellig aangekleed en veel te doen voor de kinderen. Daarna zijn we door het park gelopen om alles te ontdekken en hebben we veel foto's gemaakt.



Maandag:
Vandaag zijn we een dagje naar Renesse geweest dit was een heel leuk toeristisch plaatsje met heel veel winkels met beeldjes en kleding met kenmerken van Zeeland. Vandaag was het ook een beetje regenachtig weer, maar hier hebben we gelukkig niet heel veel last van gehad. We hebben gezwommen en in de avond gegeten in Renesse bij een frietzaak.

Dinsdag:
Vandaag zijn we naar de weekmarkt geweest in Ouddorp en we hebben de winkels daar bekeken. Het was super lekker warm en besloten om daarna naar het strand te gaan. Dit was de eerste keer dat ik heb gezwommen in de zee. Het water was heerlijk en het was heel leuk met al die mensen. We hebben ook heerlijk in de zon gelegen en ik ben heel bruin geworden. Toen we terugkwamen hebben we een waterfiets gepakt en een stuk gefietst door het Grevelingenmeer. In de avond zijn we op de fiets geweest naar Ouddorp en hebben daar een pizza gegeten.

Woensdag:
Vandaag zijn ik en mijn broer naar het zwembad geweest en mijn ouders zijn samen een stuk wezen fietsen. In de middag zijn we naar het strand geweest, en dit was een stuk kouder dan de dag ervoor. We hebben daarna ook nog lekker in het zand gelegen en thuis in het huisje even gezeten. In de avond zijn we op de fietst geweest naar Ouddorp hier hebben we friet gegeten.

Donderdag:
We zijn in de ochtend wezen zwemmen en in de middag zijn we met de auto naar Burg-Haamstede geweest hier was een toeristenmarkt en hier zijn we overheen gelopen. Op de terugweg zijn we langs de zee en andere leuke plekjes gereden en heb ik nog wat foto's geschoten. In de avond hebben we gegeten op het park bij een buffet restaurant. En in de avond hebben we een uur gebowld dit was echt heel leuk. Daarna hebben we de spullen ingepakt en zijn gaan slapen.

Vrijdag:
Dit was helaas de dag laatste dag en tijd om naar huis te gaan. We zijn om 06:00 opgestaan gegeten en naar huis gegaan. Dit was echt een top vakantie.

Liefs Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten