vrijdag 24 juli 2015

Review NYC setje Action.

Hoi ik heb vandaag voor jullie een review. Ik kwam bij de Action producten tegen van NYC. Ik kwam de glossylipbalm tegen die ik al heel lang wou hebben. Ik heb een setje gekocht met oogschaduw. Dit setje was €1,39. 



Als eerst dit oogschaduw kitje met twee mooie kleuren. Dit is nummer 811B island sunset. Ik vind het product er mooi uitzien in het zwarte doosje. De kleuren zijn mat. De kleuren zijn niet heel goed gepigmenteerd, maar je kan er wel een mooie look mee maken. Dit is leuk om te combineren met bruin, zodat het er ook wat natuurlijker uitziet. 


Het tweede product die in het pakketje zat is de applelicious glossy lipbalm. Dit product wou ik al een tijdje hebben en nu hoefde ik er niet over na te denken. Dit is 356 big apple red. De lippenbalsem ruikt echt heerlijk. Heel zoet en naar appeltjes. Het verzorgd je lippen goed en geeft een mooie rode kleur aan je lippen af. Ik ben zelf heel erg fan van de lippenbalsem. Wat vinden jullie van deze producten? Liefs.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten