zondag 19 juli 2015

Review dove invisible dry deodorant.

Hoi ik heb vandaag voor jullie een review van een deodorant. Ik heb bij de Kruidvat een deodorant gekocht van Dove. Dit is de invisible dry. Ik heb deze deodorant al verschillende keren op de televisie zien voorbijkomen. Dit is een deodorant die getest is op 100 kleuren, en mag geen vlekken geven aan je kleren. Ik was heel erg benieuwd en er was nu een leuke actie dus ik besloot om dit product te gaan proberen.



Dit is de deodorant. De verpakking is heel clean wit met duidelijke informatie. De deodorant is door een behoorlijke test heen gegaan met 100 verschillende kleuren, Dove wil gewoon niet gezien worden. Vandaar ook de leuke 100 in kleuren op de verpakking. Dove belooft geen strepen of vlekken in de kleren achter te laten. Ik was hier heel erg benieuwd naar, omdat ik zelf nooit in dit soort dingen geloof. Daarnaast heeft de deodorant ook een hydraterende crème in zich zitten zodat de okselhuid ook verzorgd wordt. De deodorant bevat geen alcohol.

De deodorant heeft een hele lekkere frisse geur, wat altijd kan. Het is een geur wat je de hele dag blijf ruiken en daar ben ik heel erg blij mee! Je moet de deodorant heel goed schudden, omdat je anders witte vlekken krijgt op je shirt. Ik vind het een hele fijne deodorant, lekkere geur en je blijft het de hele dag ruiken. Ik heb ook twee dingen die ik minder vindt aan de deodorant van Dove. Je krijgt witte vlekken als je niet goed schud. De deodorant droogt niet snel op. Je hebt een tijdje natte plekken onder je oksel. Verder geeft de deodorant niet af en heeft dus de test gehaald dat het niet vlekt. Ik vind het een fijn product.

De producten kan je al vinden in de schappen van de drogisterijen en supermarkten, wat is jullie favoriete deodorant? Er zit 150 ml in een fles Dove Invisible Dry. De spray kost  € 3,99. Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten