vrijdag 3 juli 2015

Review Fine Fragrance for women.

Hoi ik heb vandaag voor jullie een artikel. Ik heb voor jullie een review van Vogue women zeep. Dit is de Fine Fragrance for women. Cream shower Happiness. Dit is een hele mooie roze verpakking met bloemen.


Dit is de zeep. De verpakking ziet er heel mooi uit. Een hele mooie uitstraling met het wit, en roze en zwart. Ik heb deze zeep gekocht bij de Kruidvat en er zit 200 ml in. Het is een handige meeneem verpakking.


De zeep ruikt een beetje zoet, maar het heeft een hele zachte geur. Het ruikt naar bloemen en ik vind dat het een beetje weg heeft van zwitsal. De zeep voelt heel zacht aan en is goed voor de huid. De zeep maakt je huid goed schoon en is ook geschikt voor de gevoelige huid. Ik vind het een hele lekkere zeep en echt een aanrader! Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten