vrijdag 17 juli 2015

Review Essence gel nagellak.

Hoi ik heb vandaag voor jullie een review. Ik kwam een tijdje geleden de lakjes van Essence tegen. Dit zijn nieuwe gel nail polish. Ik had van verschillende merken al gellakjes gezien en besloot om er nu 1 te gaan testen. Ik heb gekozen voor een mooie licht roze kleur. Ik heb gekozen voor nummer 08 whatever.



Zo zien de potjes eruit. Ik ben zelf niet heel erg fan van de nieuwe nagellakjes van Essence, ik vind de kwastjes te dik. Ik besloot om 1 nagellak te kopen en te kijken wat ik van de nieuwe lakjes vindt. De lakjes moeten tot 60% langer blijven zitten. 


Zo ziet de kleur eruit. Ik vind het een hele mooie kleur. De lak brengt redelijk mooi aan. De nagellak heeft een heel dik kwastje dat vind ik wel een nadeel. Door dat het kwastje wat dikker is kan het niet altijd even egaal aangebracht worden. De nagellak blijft wel lang zitten en dat vind ik echt een voordeel. Ik vind het echt een prachtige kleur! De lakjes kosten €1,69. Ik raad iedereen de nagellak wel aan het ziet er mooi en natuurlijk uit en het blijft langer zitten dan gewone nagellak. Wat vinden jullie van deze nagellak? Liefs Michelle.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten