dinsdag 21 juli 2015

Review body scrub lavendel

Hoi ik heb vandaag voor jullie een nieuw artikel. Vandaag heb ik voor jullie een review van een body scrub. Deze scrub heb ik gekocht bij de Wibra voor €2,-
Ik was heel erg benieuwd naar deze scrub en het lijkt me leuk om mijn mening met jullie te delen. Ik heb gekozen voor de paarse lavendel scrub. De scrub ruikt heel lekker, het is een hele zachte lavendel geur. Persoonlijk ben ik hier heel blij mee, omdat ik niet heel erg fan ben van lavendel maar dit is perfect. 



Dit is de scrub met lavendel en zoutmineralen. Verwijdert dode huidcellen en maakt de huid weer zijdezacht. De scrub ruikt echt heel erg lekker net naar snoepjes. De scrub maakt de huid heel erg zacht en heeft een fijne structuur. De huid wordt niet plakkerig. Ik ben zelf heel erg fan van deze scrub. In 1 pot zit 1000 gram dus het is echt super goedkoop. Ik kan iedereen deze scrub echt aanraden! Liefs Michelle.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten