zaterdag 18 juli 2015

Review lip balm Casuelle.

Hoi ik heb vandaag voor jullie een review van leuke lip producten die ik heb gekocht bij de Kruidvat. Ik heb vier soorten gekocht van het merk Casuelle. Ze waren €1,- per stuk en ik ga ze met jullie delen.



Nummer 1 is de coco shake. Deze is lichtroze van kleur. Deze ruikt heel zoet. Ik vind de lip balm heel fijn. Ze zijn natuurlijk en geven geen kleur aan je lippen af. De lip balm is niet vettig en verzorgt me lippen goed.

Nummer 2 is de choco licious.  Deze is ook lichtroze van kleur. Deze ruikt echt naar cacao. Ik ben heel positief over de balsems omdat ze heel verzorgend zijn.

Nummer 3 is de marshmallow. Deze ruikt mierzoet zoals de naam ook al zegt. Ik vind het wel een heerlijke geur.

Nummer 4 is Berry muffin. Deze ruikt niet zoals ik had verwacht. Ik vind dat deze naar kokos ruikt. Zelf ben ik niet heel erg fan van kokos maar het is wel heel verzorgend voor je lippen.

Ik ben heel erg fan van de balsems. Ze zijn helemaal niet duur. De balsems ruiken heerlijk en verzorgen heel erg goed. Wat vinden jullie van de balsems? Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten