zaterdag 25 juli 2015

Review volume glam some mascara Action.

Hoi ik heb vandaag voor jullie een artikel. Dit keer heb ik voor jullie een review van een mascara. Ik heb deze mascara gekocht bij de Action voor €1,- Dit is echt supergoedkoop, maar wat vind ik van de mascara?


Dit is de volume glam mascara van some. De mascara zit in een leuke verpakking met roze en een manga poppetje. De mascara heet manga mania. De mascara zorgt voor veel volume. Het heeft een heel fijn borsteltje die rond loopt en op deze manier kan je heel makkelijk alle haartjes meenemen. Wat ik wel een nadeel vind aan de mascara, ik hoef zelf maar 1 laagje aan te brengen en ik heb al heel veel volume. als ik 1 laagje heb aangebracht ziet het er al een beetje spinnenpoot uit en hier hou ik persoonlijk niet van. Wil je de mascara puur alleen gebruiken voor volume dan is het een hele fijne mascara. Gebruik je mascara alleen maar om je wimpers wat meer kleur te geven dan is het niet fijn, omdat je dan echt spinnenpoten krijg. Verder vind ik het een top mascara en zeker weten voor €1,- wat vinden jullie ervan? Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten