dinsdag 30 juni 2015

Nieuwe serie top 10

Hoi ik heb vandaag voor jullie een artikel, ik ben al een tijdje aan het nadenken over nieuwe concepten/projecten op mijn kanaal en op mijn blog. Op deze manier blijft mijn kanaal vernieuwend en heb ik voor mezelf leuke uitdagingen, maar ik wil wel dingen die bij mij passen. Ik vind het altijd heel interessant om top 10 lijstjes te lezen en het  lijkt mij heel leuk om daar een serie over te maken het zijn leuke, interessante feitjes en ik geef mijn mening over de feitjes. De serie zal bestaan uit tien afleveringen. De eerste is een introductie video met de aankondiging en wanneer de video’s online komen en dan komen er nog 9 afleveringen. Voor de mensen die liever me normale video’s willen zien don’t panic elke zaterdag komt er gewoon een video online om 16:00 dit was even mijn bekendmaking van mijn concept Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten