woensdag 24 juni 2015

Opgemaakt Juni

Hoi allemaal ik heb vandaag voor jullie een artikel. Ik heb namelijk een opgemaakt artikel. Jullie zijn van mij gewend dat ik dit doe in een video, maar dit keer heb ik bijna niks opgemaakt dus leek het mij leuk om dit een keer in een artikel vorm te doen! Ik ga de producten met jullie delen.


Het eerste product komt van de Action en dit is een scrub voor je gezicht. Ik vind de verpakking er leuk uitzien heel basic, maar daar hou ik wel van. De scrub vond ik heel fijn de structuur was heel erg goed voor je gezicht. De scrub verwijdert dode huidcellen en maakt je huid erg glad en zacht.



Dan deze deo en deze komt van de Kruidvat. Deo fresh & fruit met apricot, passionflower & lemon. Dit is echt een zomerse deo met veel frisse, fruitige geuren. Persoonlijk hou ik hier van en dit is dus ook echt een geur voor mij! Het is een deo die je goed blijft ruiken en die je lichaam ook fris houdt. Wat mij betreft een echte aanrader als je van de frisse fruit geuren bent.


Ik heb nog een deo opgemaakt en deze is van Vogue girl dit is ook een favoriet merk van mij wat betreft deo. Vaak hebben de deo's een lekkere zoete geur en dit zijn de geuren waar ik vrolijk van wordt. De verpakking is alleen niet bestemd voor mijn leeftijd, maar de geur vindt ik wel lekker. De deo heet: Giddy up en heeft een enorme zoete maar wel sterke geur.


En als laatst heb ik een lipstain pen opgemaakt deze komt van de Primark. De pen heeft een mooie roze kleur, maar omdat ik van mezelf al een tint in me lippen heb doet het voor mij niet heel veel. Ik vond het leuk om het uit te proberen het was namelijk maar €2,- Ik vond het fijn maar niet bijzonder.

Dit was mijn artikel, ik hoop dat jullie het leuk vonden liefs Michelle.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten