maandag 17 augustus 2015

Tan lines tag.

Hoi ik heb vandaag voor jullie de tan lines tag. Ik vind de vragen heel erg leuk en ze hebben te maken met de zomer.



1. Heb je liever een huis aan het strand of aan het meer?
Ik ben zelf dol op het strand en ik kies ook zeker weten voor een huisje aan het strand.

2. Wat is je favoriete zomerse haarstyle?

Ik hou heel erg van me lange haren en ik vind het heel leuk om een vlecht te dragen.

3. Word je eerder bruin of verbrand je?

Ik ben nog nooit verbrand en wordt mega snel bruin. Dit is echt een voordeel.

4. Heb je ooit een henna tattoo laten zetten?

Nee, eerlijk gezegd vind ik het ook niet mooi.

5. Kampvuur of 's-avonds zwemmen?

Ik ben een echte waterrat en kies voor zwemmen, ik heb niet zoveel met vuur.

6. Als je mocht kiezen waar je heen zou willen gaan in de zomer, wat zou dat zijn?

Mij lijkt het altijd al heel gaaf om naar Ibiza te gaan, Zeeland vind ik ook onwijs leuk en gezellig.

7. Bikini's, tankini's of badpakken?

Bikini

8. Zomerse make-up musthave?

Zonnebrandcrème en mascara.  

9. Wat was tot nu toe de warmste dag bij jou?

Dat was rond de 35/36 graden.

10. Doe je aan sporten in de zomer?

Ja, ik doe aan fitniss, zwemmen, hardlopen en nog meer.

11. Heb je ooit een vakantie liefde gehad?

Nope.

12. Wat wil je het allergraagst doen deze vakantie?

Zwemmen, en genieten van alles.

13. Heb je liever lang of kort haar tijdens de zomer?

Lang haar vind ik geweldig.

14. Draag je make-up als je naar het strand, zwembad of iets anders met water gaat?

Ja, meestal draag ik het wel gewoon. Tenzij ik wakker wordt en in de ochtend meteen ga zwemmen dan ben ik make-up loos.

Dit was de tag ik vond hem superleuk. Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten