vrijdag 21 augustus 2015

Review voetscrub sea & sand.

Hoi ik heb vandaag voor jullie een review. Ik was laats bij de Wibra aan het kijken tussen de verzorgingsproducten en ik kwam een voetscrub tegen. Ik moest toevallig een nieuwe hebben en ik dacht waarom test ik niet een keer een ander! Deze heb ik gekocht voor €1,49.


Zo ziet het flesje eruit. Ik vind het er heel leuk uitzien. Het is de geur zee en zand en het doet me echt aan Zeeland denken, superleuk natuurlijk. Het is een flesje van 250ml en het heeft een handige dop waar je op kan klikken en dan gaat het open en dicht. Het is wel heel moeilijk om het product uit de verpakking te krijgen, je moet heel hard in de fles knijpen en dan krijg je er een heel klein beetje uit. Dus dat is wel een nadeel vind ik.


Het product ziet er groen/blauw uit en ruikt heel lekker fris. De geur is moeilijk te beschrijven in de verte ruik ik toch iets met bloemen en verder heel fris en zacht. Als ik de ingrediĆ«nten bekijk zit er weinig parfum in en ook niet heel veel alcohol dus het is ook geschikt voor de gevoelige huid. De substantie van de korrels is fijn en maakt de huid onwijs zacht. Ik heb dit product gebruikt na het douche op een schone huid, daarna smeer ik mijn voeten in met bodylotion en slaap ik met sokken aan. Mijn huid is heel zacht en voelt fris en goed aan. De scrub is fijn in gebruik, ruikt lekker, voedt de huid en maakt het zacht. Ik vind dit zeker een fijn product en een aanrader!

Heb jij dit product al eens gebruikt? Liefs Michelle.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten