woensdag 12 augustus 2015

Review body mist Zeeman.

Hoi vandaag heb ik voor jullie een review van een body mist die ik tegen kwam bij de Zeeman. Ik hou zelf heel erg van body mist en het leek mij leuk om deze te proberen. Ik heb gekozen voor de roze in de geur rose en kostte €1,29.


Zo ziet de verpakking eruit het is een hele simpele verpakking en niet veel bijzonders aan. In een flesje zit 100 ml en het is gemakkelijk mee te nemen. Het flesje sluit je af met een dop wat handig is tegen het lekken! Als ik bij de ingrediĆ«nten kijk dan zie ik als eerst alcohol staan, er zit dus aardig wat alcohol in dit product. Wat mij verder opvalt dat er ook veel parfum in zit persoonlijk heb ik hier helemaal geen problemen mee. Heb je een gevoelige huid dan kan je het beter niet gebruiken.


Wat vind ik nou eigenlijk van de geur? Het is echt een hele zoete geur. Het heeft echt een hele bloemige geur. De geur is niet zwaar, maar gewoon zoet. De body mist heeft de naam rose het ruikt meer gewoon naar bloemen dan naar rozen. Persoonlijk ben ik blij dat het niet heel sterk ruikt naar rozen daar ben ik namelijk geen fan van. Ik vind het een heerlijke geur hebben. De geur blijft niet heel lang hangen, maar voor deze prijs kun je het makkelijk wat vaker op doen. Ik ben blij met de body mist, ze hadden bij de Zeeman meerdere geuren.

Heb jij deze body mist al gebruikt? Liefs Michelle.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten