maandag 10 augustus 2015

Review eyebrow powder max & more

Hoi ik heb vandaag voor jullie een review. Ik zag op Instagram dat ze bij de Action nieuwe make-up hadden. Ik werd heel enthousiast en besloot om een kijkje te nemen. Max & More blijft ons maar verrassen met nieuwe leuke producten. Ik kwam het eyebrow powder pallet tegen. Dit doosje was €0,89 en ik was er heel erg benieuwd naar.


Ik heb gekozen voor de light, ze hadden 4 verschillende combinaties liggen in de winkel waar ik was. Ik was hier heel benieuwd naar. Ik doe zelf nooit iets met mijn wenkbrauwen en ik heb zelf ook best wel volle wenkbrauwen, zelf heb ik hier geen probleem mee en vind ik het prima. Ik was vooral benieuwd naar de pigment en de kleuren. Je hebt in dit setje twee kleuren dit zijn asbruin en een assige lichtgrijze tint. Er zit ook nog een klein borsteltje bij en een kwastje. Zelf vind ik deze prima werken.


De kleuren hebben een heel goed pigment en je hoeft echt maar een klein beetje te gebruiken. Dit is niet iets wat ik nu elke dag ga gebruiken, maar ik vind het wel leuk om soms me wenkbrauwen iets in te kleuren. Ik heb van mezelf best wel volle wenkbrauwen en vind het daarom wel mooi om ze egaal in een kleur te maken. In mijn wenkbrauwen heb ik wat kleurverschil, omdat mijn haar ook meerdere kleuren blond heeft en nu komt alles mooi egaal in een kleur. Ik vind het een heel fijn palletje en zeker voor de prijs. Wat ik ideaal vind aan de make-up van de Action is de prijs en je kunt heel leuk dingen uitproberen. 


Dit is de achterkant van het doosje. Hier staan alle ingrediĆ«nten vermeld. Wat ik echt een pluspunt vindt is dat het niet op dieren wordt getest.  Het product is 12 maanden houdbaar.

Ik ben heel tevreden over dit product, heb jij dit al getest?? Liefs Michelle  


2 opmerkingen:

  1. Het doosje ziet er goed uit! Welke vier varianten hadden ze?

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heey bij mij hadden ze light, medium,en twee hele donkere varianten.

      Liefs Michelle.

      Verwijderen