maandag 3 augustus 2015

Review Primark reinigingsdoekjes

Hoi ik heb vandaag voor jullie een review van de make-up doekjes van de Primark. Ik heb de roze gekocht en dit zijn de face wipes love ps festivals. Ik was heel erg benieuwd wat deze doekjes zouden doen. Er zitten twee verpakkingen in 1 set en ze kosten €1,50. Per pakje zitten er 25 doekjes in.


Dit is de verpakking en die vind ik er leuk uitzien met het roze en aan de zijkant een wit, grijze aztec print. Verder ziet de verpakking er simpel uit. 

De reinigingsdoekjes hebben een 4-delige werking:
* make-up verwijderen
* huid schoonmaken
* tonic
* hydrateren


Ingrediƫnten:
Aqua, phenoxyethanol, cyclopentasiloxane, sodium benzoate, propylene glycol, potassium sorbate, dimethiconol, niacinamide, steareth-2, steareth-100, laureth-23, laureth-4, ethylhexyl glycerin, calcium pantothenate, maltodextrin, sodium starch octenylsuccinate, sodium ascorbyl phosphate, tocopheryl acetate, pyridoxine HCI, silica, citric acid.

De doekjes hebben een subtiel geurtje wat ik persoonlijk prettig vind, dit betekend wel dat er een beetje parfum in de doekjes zit. Heb je een hele gevoelige huid dan zou ik ze niet aanraden. Ik vind de doekjes erg handig om make-up eraf te halen. De doekjes moet je wel gebruiken in combinatie met een tonic, omdat niet al het make-up van je gezicht af gaat. Ik vind het zeker fijne doekjes en raad ze ook echt aan! Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten