vrijdag 7 augustus 2015

Review one time parfum Zeeman

Hoi ik kwam vorige week bij de Zeeman en toen zag ik dat ze allemaal nieuwe parfums hebben super leuk! Ik besloot om er 1 mee te nemen. Bij het filiaal waar ik heb gekeken hadden ze 4 verschillende geuren. Ik besloot om one time mee te nemen voor €1,79.

Dit is de parfum. Ik vind de parfum er heel leuk en vrolijk uitzien. In de winkel kon ik de parfum niet ruiken en ik ging op de verpakking af welke er het lekkerst uit zag. Het is een handige kleine parfum gemakkelijk mee te nemen in je tas. 

Dit is de verpakking en persoonlijk ben ik hier wel heel erg fan van. De verpakking is heel vrolijk en druk en dat spreekt mij heel erg aan. Dit is een Eau de toilette en er zit 30 ml in. In een flacon zit 45% alcohol.



Het parfumflesje zelf is ook lekker vrolijk en heeft wel mijn voorkeur. De afbeeldingen vind ik er ook leuk uitzien en ik merk dat ik het heel leuk vind om naar de verpakking te kijken. De geur is zoet je ruikt een lichte rozengeur, normaal vind ik dit iets te heftig gelukkig is het nu een lichte vorm en hier ben ik heel erg dol op. Het is een warme bloemige geur. Toen ik voor het eerst aan de geur ging ruiken kwam er meteen iets bij me op '' dit is precies mijn favoriete geur van Esprit'' Ik ging door met ruiken en ik kwam er achter dat de geur er heel erg op lijkt. Deze geur blijft wat minder lang hangen, maar wat wil je anders voor die €1,79. Deze geur ruikt echt heerlijk ik weet zeker dat het 1 van mijn favoriete geuren wordt. Ik raad de parfum echt aan de geuren vind ik heerlijk en wat wil je nog meer voor die prijs. De geuren zijn makkelijk om mee te nemen. 

Heb jij al een parfum van de Zeeman geprobeerd?? Liefs Michelle.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten