woensdag 19 augustus 2015

I love summer tag.

Hoi ik heb vandaag voor jullie een tag. Namelijk de i love summer tag.



1. Broek of rok?
Ik vind beide heel erg leuk, maar ik draag vaker een broek dus ik ga voor broek.

2. Cocktail of ijsje?

Ik heb niet zoveel met een cocktail en ijs vind ik heel erg lekker.

3. Favoriete bronzer?

Ik heb er 1 van Essence en die is super fijn.

4. Wat doe je op het strand?

Zwemmen en zonnen.

5. Hoe bescherm je jouw haar?

Ik doe altijd serum in mijn haar, zodat het niet droog wordt.

6. Zon of schaduw?

Zon!

7. Favoriete zomergeur/bodyspray

Ik hou van bloemige geuren.

8. Bikini, tankini of badbak?

Bikini.

9. Favoriete nagellak?

Een mooie roze kleur en ik vind de lakjes van de Action erg fijn.

10. Welke waterproof mascara gebruik jij?

Geen, ik gebruik nooit waterproof maar gewoon normale mascara.

11. Hoe ziet jouw perfecte vakantie er uit?

Zonnig, maakt niet uit waar en gewoon lekker genieten van alles.

12. Favoriete product met factor?

Zonnebrandcrème vind ik altijd heel erg fijn.

Dit waren mijn antwoorden op de tag. Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten