maandag 24 augustus 2015

Ik wil jullie voorstellen aan Bibi.

Een tijdje geleden heb ik een artikel geschreven over mijn konijnen en specifiek over Nijntje. Toen ik van vakantie terugkwam was Nijntje een beetje sloom en minder enthousiast, meestal heeft ze dit altijd na de vakantie. Dit slome bleef en ze at slecht en dronk slecht. Dit bleef helaas zo en ze at op gegeven moment 1 of 2 hapjes per dag. Wij kwamen in de ochtend en daar lag ze gestrekt en was ze overleden. Dit deed me ontzettend heel veel pijn en een gemis, ik vond het ook vooral heel zielig, maar het is beter zo ze mag geen pijn hebben.

Een poosje later kreeg ik een nieuw konijntje. We hebben op internet gekeken naar advertenties en er was 1 konijn wat prachtig was. Het is heel anders dan de andere konijntjes dit is namelijk een Frans langoor. Het is een jongetje met een meisjesnaam haha. Zijn naam is Bibi. Wij hadden een konijn gekozen en daarna kregen wij te horen dat het een jongen was. Op dit moment is hij 2 kilo en ongeveer 3 maanden oud. Bibi is ongeveer bij 9 maanden uitgegroeid en weegt dan rond de 6 kilo. Je kunt een Frans langoor eigenlijk vergelijken met een Vlaamse reus.



Dit is lieve Bibi. Zo als je kan zien een aardig groot konijn. De kleur vind ik heel mooi en anders dan normaal. De oren zijn heel mooi lang. Bibi is een heel lief konijn in het begin moest hij heel erg wennen, omdat hij niet veel werd geaaid en getild en hier wel. Hij was vrij snel gewend en loopt nu binnen en eet uit de hand. Bibi is een heel lief beestje.

Dit was mijn artikel. Wat vinden jullie van Bibi?? Liefs Michelle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten