vrijdag 14 augustus 2015

Review red lips Action.

Hoi ik heb vandaag voor jullie een review. Ik zag op Instagram dat ze bij de Action nieuwe make-up hadden. Ik werd heel enthousiast en besloot om een kijkje te nemen. Max & More blijft ons maar verrassen met nieuwe leuke producten. Dit keer kwam ik lip producten tegen. In 1 pakketje zat een lipstick en een lippotlood. Ik heb gekozen voor de dark red leuk voor de winter.



Ik heb dit pakketje gekocht voor €0,79 wat echt super goedkoop is. Ik was hier heel erg benieuwd naar en ik heb het met veel plezier getest. Ze hadden meerdere kleuren en ik heb deze en de nude gekocht en besloot om deze te reviewen. 


Dit is het potloodje die in het pakketje zit. Het is een klein potloodje die je gemakkelijk mee kan nemen. De lipliner heeft een goed pigment. Het potlood vind ik minder fijn. Ik ben gewend om met een potlood eerst mijn lippen te omlijnen, zodat ik het mooier kan invullen. Dit potlood is heel hard en heeft hele duidelijke lijnen. Als je het potlood vaker gebruikt word de punt wel wat minder spits, hierdoor kan je al wat makkelijker tekenen. Ik vind het wel fijn als ik de gewone lipstick op doe en dan de overige plekken in teken. 


Dit is de verpakking van de lipstick. Ik moet Max en more echt een compliment geven! De verpakkingen zien er steeds beter uit. Deze lipstick heeft een hele mooie, rustige verpakking wat echt mijn aandacht trekt. De producten zijn ook steeds beter beschreven met informatie. De verpakking die het product beschermd ziet er ook beter uit. Eerst zag het er zo goedkoop, plastic uit en nu is het mooi verpakt en zeker voor hoeveel de producten kosten.


Dit is de lipstick de kleur is precies hetzelfde als de lipliner wat ik echt ideaal vind. De lipstick is zuinig in gebruik en deze brengt heel fijn aan. De dop die erop zit is wel minder fijn, want hij klikt niet goed vast. Let daar wel op als je deze lipstick meeneem in je tas, omdat je hem nu makkelijk kan beschadigen.
De lipstick voelt niet vet aan en blijft heel lang op je lippen zitten. Ik doe zelf de lipstick op en dan gebruik ik het potloodje om de hoekjes mooi in te vullen.


Dan hier een foto dat ik de lipstick en lipliner op heb. Ik heb niet hele mooie lippen ze zijn heel klein en mijn bovenlip heeft een rare vorm. Het is heel moeilijk om lipstick op een goede, nette manier op te doen. Deze twee producten zijn samen heel handig ik doe de normale lipstick op en ik teken de hoekjes in. Ik vind dit een hele mooi kleur, ik moet wel heel erg wennen door de felle kleur. De kleur vind ik heel mooi straks in de winter. Ik ben heel tevreden over de lipliner en lipstick van de Action en raad het ook echt aan. Bij mij in de buurt hadden ze vier kleuren dus neem zeker een kijkje! 

Hebben jullie de lipstick al geprobeerd? Liefs Michelle.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten