zaterdag 7 juni 2014

Wishlist webstash Michelle

Een tijdje geleden kwam ik via youtube op een hele leuke website terecht namelijk: webstash ze hebben leuke sieraden en kleren mij lijkt het daarom leuk om een wishlist te gaan maken. Dit houdt in dat ik een lijst maak met de dingen die mij aanspreken en die ik wel zou willen kopen. De afbeeldingen komen allemaal van de site zelf af zodat, jullie goed kunnen zien hoe het eruit ziet!


Dit jurkje vindt ik heel tof! Zelf ben ik een jurkjes meisje en deze is heel mooi voor over je bikini. Zelf heb ik ook zo soort jurkje maar dan helemaal in het zwart en die gebruik ik ook als een normaal jurkje met een leuke legging. Wat ik ook heel leuk vindt is de print leuke neutrale kleuren maar toch niet simpel door de zebra print.

wauw wat een leuke oorbellen zijn dit echt mijn stijl. Zelf ben ik dol op een leuke outfit en dan je haar mooi in een vlecht, staart, of knot. En dan het liefst hele mooie opvallende oorbellen deze zijn ook mooi opvallend! Wat ik een heel leuk detail vindt dat de bovenkant is wat opvallender met een leuk werkje dat idee van een schakelketting en dan is de onderkant heel mooi recht deze oorbellen vindt ik heel tof!

Deze is heel tof dit is niet iets wat ik op dit moment snel zou kopen omdat , ik me niet fijn voel in een bikini ik voel me daar heel onzeker in en vooral voor mij een best bloot topje. Maar deze vind ik heel mooi vooral in het midden met dat opvallende bloemetje.

Ik ben dol op tassen maar de meeste tassen zijn zo duur! Maar deze vindt ik heel mooi een mooie bruine leren tas. De perfecte maat wow ik ben verliefd.

Ik moet altijd speciale ringen omdat, ik hele kleine en dunne vingers heb verschrikkelijk! Maar dit vindt ik een hele mooie ring ook weer met een schakelbandje heel erg mooi. En als je goed kijkt zie je er ook kleine bolletjes inzitten. Dit is een hele mooie ring en hele goede kwaliteit


Dit was mijn wishlist deze webshop heeft hele leuke items en ze hebben van alles hele mooie foto's ook ziet alles er heel mooi uit dus een hele goede kwaliteit. Wat zou jij willen hebben van de site? Liefs Michelle

Mijn blog: http://xbeautybyjazzmijn1.blogspot.nl/

3 opmerkingen: