dinsdag 10 juni 2014

Huisdieren tag

Ik zag op youtube de huisdieren tag voorbij komen en het leek mij ook leuk om deze tag te doen. Zelf ben ik dol op dieren en zou er heel graag nog een paar bij hebben maar op dit moment heb ik 1 konijntje.

Wie is je huisdier?
Mijn huisdier is een konijn!




















Wat is je huisdier?
Nou ik denk dat we dat allemaal wel kunnen zien maar het is een konijn haha!

Hoe heet je huisdier?
Het is een hele unieke naam! namelijk, Nijntje maar ik noem haar ook vaak Nina.

Hoe oud is je huisdier?
Nijntje is nu 3 jaar. ik heb haar 1 dag voor mijn verjaardag gekregen superleuk! 

Wat voor een soort dier is jou huisdier?
Dat is voor ons onbekend we konden haar gratis ophalen omdat, die mensen teveel kleine konijntjes hadden en ze niet zelf konden houden en niemand ze wou kopen. En in de advertentie stond dat het dwergkonijntjes waren maar Nijntje is best wel groot en pluizig dus dan is het een iets grotere dwergkonijn. Maar als je plaatjes kijkt op internet zie je dat de meeste pluizige konijntjes groter zijn en super schattig!

Hoe oud was je toen je huisdier kreeg?
We hebben Nijntje nu 3 jaar en het was 1 dag voor mijn verjaardag dus ik denk dat ik 12 jaar was.

Doe een kunstje met je huisdier.
Een konijn kan niet veel kunstjes maar, ik heb wel een filmpje en omdat, het met mijn mobiel is gemaakt is het beeld gedraaid sorry daarvoor!


Liefs Michelle





Geen opmerkingen:

Een reactie posten