dinsdag 3 juni 2014

30 days challenge jump rope.

14306294614_8936859306_b

Ik zag net bij Daphne een artikel met een leuke challenge! Namelijk 30 dagen touwtje springen en je bouwt dat dan op met de tijd. Op dag 1 is het heel makkelijk 30 seconden zelf ben ik iemand die heel veel van sporten hou! Ik ga 1 of 2 keer per week na de sportschool af en toe ga ik een stukje joggen en het liefst doe ik nog veel meer. Nu ik meer tijd heb om te sporten ben ik heel blij en lijkt het mij leuk om mee te doen aan deze challenge. De meeste mensen zijn hier al 2 dagen mee begonnen maar ik zie het nu pas dus vandaag is voor mij dag 1. Ik doe mee met deze challenge en ik ga na de tijd nog een artikel maken hoe het is gegaan, wat voor effect het had en gewoon een terugblik. Omdat, ik later ben begonnen hou ik in een schriftje de dagen bij. Doen jullie mee met deze challenge? X Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten