vrijdag 13 juni 2014

Review masker skin polisher



In het filmpje heb ik het masker getest dit was een masker met crème en honing en het was anti stress het leek mij de perfecte tijd om het masker nu te gaan testen omdat, ik nu lekker klaar ben met mijn examens en al het stress eruit kan! Ik heb het masker besteld op bol.com maar het is ook bij de drogisterij te koop. Ik was er heel benieuwd naar omdat, ik nog nooit een masker had geprobeerd van dit merk. Toen was het zover ik ging mijn huid grondig reinigen zoals ik ook had vertelt in het artikel gezichtsreiniging en toen ging ik het masker opbrengen eerst had ik gedoe met het openmaken van de verpakking die zat heel goed vast! Toen ging ik het masker aanbrengen de geur was heel sterk zelf vond ik het wel lekker. De substantie van het masker was dik door de crème en er zat ook een lichte scrub doorheen. Mijn huid is redelijk gevoelig en toen het masker zat moest je het 10 tot 15 minuten laten intrekken bij mij begon het meteen te branden dus het ontspan momentje zat er bij niet bij! Na 7 minuten heb ik het masker eraf gehaald. Het eraf halen ging heel makkelijk en mijn huid zag er heel mooi uit ondanks het zo brandde mijn rare plekjes op mijn gezicht zijn allemaal weg en de onzuiverheden zijn ook weg. Dus het masker heeft bij mij goed zijn werk gedaan dus ik ben heel tevreden! Nu is het een dag later en mijn huid ziet er heel mooi uit een stuk gezonder alleen ik heb nu wel bij mijn wang rare rode vlekjes dus ik ben er wel een beetje gevoelig voor helaas! Ik ben blij dat ik het masker heb gebruikt mijn huid ziet er een stuk beter uit.

x Michelle. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten