donderdag 19 juni 2014

Mijn ervaring met Youtube, Blog

Hoi, het leek mij wel leuk om mijn ervaringen te delen over youtube, blog, social media. Ik zit zelf nu al een tijdje op youtube. Hiervoor heb ik ook een ander kanaal gehad (beautygirl816) Daar maakte ik filmpjes met de webcam en op het laatst ook met de camera die ik nu heb. Maar ik ben met dat kanaal gestopt ik vond de naam kinderachtig en ik vond het kanaal gewoon niet leuk.

Toen was mijn keuze gemaakt ik wou een ander kanaal met een leuke naam waar ik mezelf kon zijn en niet aan beauty was verbonden. Ik koos voor Jazzmijn1 je zult vast denken waarom ga je voor de naam Jasmijn als je Michelle heet? Ik word vaak Jasmijn genoemd waarom? ik heb geen idee. Maar zelf vind ik het een hele leuke naam en dacht hier moet ik wat mee doen. Dus na even dubben koos ik voor Jazzmijn1. Zelf ben ik heel blij met de naam en het gaat goed op Youtube ik heb nu meer dan 300 leuke abonnees en met mijn blog gaat het ook goed. Ik heb nu ook meer plezier in youtube en bloggen eerst voelde het een beetje als verplichting en toen ben ik een poos gestopt met bloggen maar ik mistte het heel erg en nu kan ik niet meer zonder.

Youtube heeft voor mij veel voordelen ik kan doen wat ik leuk vind en mijn passie delen, Hetzelfde geld voor bloggen ik vind het heel leuk om te schrijven en nu kan ik mijn verhaal of mening kwijt. In het begin vond ik het raar om tegen een camera te praten maar voor mij is dat nu de normaalste zaak van de wereld. Sinds kort vlog ik ook daar moet ik nog wel een beetje aan wennen maar dat gaat me ook steeds makkelijker. Wel vindt ik het (nog) raar om in het openbaar te vloggen al die mensen die je aankijken maar daar wen ik wel aan! Ik vind het goed dat mensen kunnen doen wat  ze leuk vinden voor de een is dat bloggen,filmen,sporten enz. Youtube heeft mij ook sterker gemaakt ik ben zelf een verlegen meisje en vind het moeilijk om voor mezelf op te komen en hier heb ik ook een curcus voor gevolgd in de 1ste klas en dat heeft wel geholpen en hoe ouder ik word hoe beter het gaat! Maar youtube heeft hier ook bij geholpen en haatreacties maken je ook sterk! Zelf krijg ik niet heel veel haat gelukkig maar ik heb er mee leren omgaan. Ik ben blij dat ik er achter ben gekomen wat youtube is. Zelf ben ik ook heel erg blij door youtube heb ik hele leuke mensen leren kennen en dat maakt youtube een stuk leuker! X Michelle 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten