dinsdag 17 juni 2014

Review dagcreme loreal paris skinperfection.

Hoi, vandaag heb ik voor jullie een review van Loreal Paris skinperfection en dit is een hydraterende dagcrème. Zelf heb ik allemaal proefmonsters getest dus de foto zelf komt van internet.


Dit is een hydraterende dagcrème het is een fijne substantie de crème is niet te dun en ook niet te dik. Je kunt het makkelijk uitsmeren en dat vindt ik altijd heel fijn. Het heeft een lekkere geur wel een parfum geur dus als je een hele gevoelige huid hebt kun je er wat minder tegen. De crème trekt snel in je huid en je huid ziet er niet vet uit en het voelt ook niet plakkerig aan. Ook ziet mijn huid er minder droog uit en ik krijg er geen rare puistjes of plekjes van. Zelf vindt ik het een hele fijne dagcrème en het is te koop in elke drogisterij. Liefs Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten