donderdag 5 juni 2014

Kimono vest.

Er is nu weer een nieuwe trend aan het door komen en dat is de kimono vest. Zelf heb ik er nog geen gezien in de winkel maar ik vind ze wel super leuk! Vooral de kimono's met bloemen vind ik geweldig en ik ga jullie er vandaag een paar laten zien die ik super leuk vind.

\

Deze vindt ik super mooi de lengte is mooi en wauw wat een leuke print. Mij lijkt dit zo lekker zitten een kimono is officieel een badjas dus dit is een lekkere lounge vest.


Deze vindt ik ook heel mooi deze stof is wat meer doorschijnbaar. En het model vind ik heel leuk echt een mooi model.



En als laatst dit vest super mooi dit is een aztec print mooie oranje kleur. Zelf denk ik dat dit het mooist staat bij meiden met een donkere huid zoals je ook op het plaatje ziet! Heel leuk gecombineerd.

Wat vinden jullie van deze trend? x

1 opmerking: