dinsdag 24 juni 2014

Mijn 3 favoriete youtubers

Vandaag een artikel over mijn favoriete youtubers. Ik volg heel veel mensen maar dit zijn toch wel mijn favorieten!



Mijn eerste favoriete is Mascha van beautygloss. Ik volg haar al een hele poos en vindt haar beauty filmpjes superleuk! Maar ik ben heel dol op haar vlogs. Mascha is voor mij echt een voorbeeld!



De Tweede Persoon is kiwi (Nicol) en zij zet elke dag een filmpje op youtube namelijk, een vlog. Ik vind haar zo tof ze is altijd zo happy enthousiast en maakt echt iets leuks van haar leven. Wat ik ook heel leuk vindt is dat ze altijd zo dankbaar is. Ze is in een korte tijd best wel populair geworden en ze vind het zelf heel leuk en die positiviteit die kiwi uitstraalt maakt mij heel blij! En ik hou de laatste tijd heel veel van vlogs. Dus kiwi is tof!!



De derde persoon wie kent hem niet? Enzoknol ik volg hem nu al een poosje ik zag hem bij iemand voorbij komen op youtube en dat was net het moment dat ik vlogs leuk begon te vinden. Toen ben ik hem gaan volgen en ik vind het zo tof! Hij is heel grappig en zijn vlogs zijn heel random en daar hou ik van. Wat ik ook leuk vindt en wat echt iets is wat ik ook moet krijgen Enzo heeft overal schijt aan hij vlogt overal in het openbaar en schaamt zich niet en als iemand hem raar aankijkt doet het hem ook niks! Dat wil ik ook haha.

Dit zijn mijn favoriete youtubers. Ik heb er nog wel meer maar dit zijn mijn favoriete. Wat is jouw favoriete youtuber? Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten