woensdag 5 maart 2014

tag: why do you wear make-up

why do you wear make-up? de tag met vragen over make-up wat het voor jou betekend en wanneer je er mee bent begonnen lees je mee????




1. Wanneer ben je begonnen met het dragen van make-up?

als je het bekijkt met hoe het nu is dan ben ik er laat mee begonnen ik ben begonnen eind 2de klas begin 3de dus eigenlijk pas net maar ik had al wel eerder make-up

2. Hoe voel je je zonder make-up?

net zoals met make-up ik draag niet superveel make-up meestal als ik naar school ga alleen een beetje mascara en soms ook een beetje oogpotlood en thuis weleens meer maar ik ga zonder problemen zonder make-up de deur uit

3. Wat vind je leuk aan make-up?

ik vind het heel leuk hoe je kan veranderen door make-up en ook dat het je zekerder kan maken, sommige mensen kunnen echt hele mooie looks maken hoe creatief sommige zijn zover ben ik nog niet maar ik vind het zelf heel leuk om er mee te oefenen en hoe je door een klein beetje mascara en eyeliner je ogen heel open en sprekend kan maken 

4. Wat zijn je 3 ‘holy grail’ items?

ik vind mascara heel leuk dat gebruik ik meestal wel op deze manier zien mijn ogen er veel mooier uit, meestal gebruik ik er ook een klein beetje oogpotlood erbij en de laatste tijd ben ik verliefd op eyeliner ik vind het zoo leuk om op te doen en ik vind het ook heel leuk staan

ik tag jullie ook dit is een leuke  tag om te doen!!!


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten