maandag 10 maart 2014

Body splash h&m freesia & lychee

ik kwam pas bij de h&m en zag een body mist/splash ik was er wel heel benieuwd naar iedereen is namelijk helemaal verliefd op body splash en ik wou er zelf ook wel graag 1 proberen


ik heb gekozen voor deze paarse dit is met freesia & lychee ze hebben hier 3 verschillende soorten van vanille daar hou ik niet echt van dus die viel al af dan was er ook nog een groene met sterke kruiden die vond ik matig en toen zag ik deze wauw deze is GEWELDIG de geur is zoo lekker ik ben er helemaal verliefd op ik ben zo ontzettend blij met body splash van de h&m dit vind ik echt een aanrader 

als jullie het nog niet wisten ik vind deze body splash heerlijk haha de geur is heel fris maar ook zoet waar ik zelf fan van ben voor de mensen die het nog niet weten een body splash is een luchtige parfum die je gewoon lekker over je heen kan spuiten echt heel fijn en in deze zit ook geen alcohol dus je huid droogt ook niet uit
de geur blijft echt super lang hangen ik ben verkocht wat hou ik van dit product 

body splash h&m te koop voor €3,95 (alleen bij de h&m met beauty of op de website)


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten