woensdag 12 maart 2014

10 vragen tag

Vandaag heb ik voor jullie eindelijk weer een artikel. Dit keer een tag de 10 vragen tag.

1. Wat vind jij van social media?

Ik vind het superleuk hoe je met andere mensen contact kan houden. Door youtube heb ik bijvoorbeeld hele leuke mensen leren kennen maar ze wonen niet om de hoek door social media kan ik contact houden.

2. Wat is jouw favoriete make-up product?

Voor mij is dat mascara dat gebruik ik eigenlijk elke dag wel. De mascara van Essence gebruik ik dit moment met een grijze huls helaas niet meer te koop.

3. Wat vind je zo leuk aan bloggen?

Ik vind het heel erg leuk om mijn mening over dingen te kunnen geven en mensen daar eventueel mee te kunnen helpen of te overtuigen met mijn mening.

4. Wat is je favoriete film?

Ik vind code 37 een super leuke serie en daar is ook een film van de nachtwacht. Wou wat hou ik van die film.

5. Heb jij een speciaal beauty ritueel voor je naar bed gaat?

Nee eigenlijk niet, ik haal mijn make-up eraf poets mijn tanden en ga dan slapen.

6. Speel jij spelletjes op je telefoon?

Niet super vaak ik speel weleens pou.

7. Houd je bij hoelang je bezig bent met je blog?

Nee het ene artikel schrijf ik sneller dan het ander en als ik veel inspiratie en tijd heb dan gaat het ook vlotter.

8. Heb je een favoriete sport?

Ik vind fitniss heel leuk om te doen en dat doe ik ook 1 of 2 keer per week.

9. Welke nagellak-merk vind je het meest vreselijkst om te gebruiken?

Rimmel vindt ik vreselijk. Ik heb er ook slechte ervaring mee de lakken die ik had waren super slecht dus ik ga niet snel weer Rimmel gebruiken.

10. Ben je een budget-type of meer dure-type als het om cosmetica gaat?

Ik ben echt een budget meisje hoe goedkoper hoe beter. Het rare bij mij is eigenlijk dat ik beter tegen goedkope make-up kan dan dure. Voor mij handig meegenomen. Ik gebruik ook bijna geen make-up dus dan hoeft het voor mij al helemaal niet duur te zijn.

xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten