woensdag 19 maart 2014

Tag: I love spring

photo edited for free at www.pizap.com

De lente is bijna begonnen en daarom leek het mij leuk om alvast de i love spring tag te doen 

Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar?

Ik heb niet een bepaalde kleur die ik echt het liefst draag maar ik vind mintgroen en andere pastel kleurtjes wel heel erg leuk en mijn favoriete kleur blijft altijd roze 

Hoe zie jij er op je paasbest uit?

Ik ben van plan om gewoon iets leuks aan te doen en me haar wil ik denk ik gaan krullen, en verder niet te veel poes pas 

Als je aan de lente denkt, waar word je dan écht vrolijk van?

Ik vind het altijd leuk als het lekker weer is, wat in Nederland bijzonder is en als je naar school fietst dat je dan vogels hoort fluiten daar word ik vrolijk van. en dat je in je pauze lekker buiten kan zitten.

Wat is jouw ultieme voorjaars parfum? 

Ik heb eigenlijk alleen maar geuren die altijd kunnen dus niet alleen maar in het voorjaar
maar ik heb bijvoorbeeld wel een paar parfums van de action die lekker zoet ruiken

Welke items in je kledingkast bewaar jij speciaal voor de lente?
Leuke korte broekjes ik heb echt zin in lekker warm weer korte broekjes en een hemdje.

Van welk nummer krijg je de lente in je bol?
Geen idee ik kan echt niet zo snel een nummer bedenken

Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?
Nog een gaaf kort broekje 

Welke smaak paaseitjes is jouw favoriet?
Ik hou van witte chocolade 

xoxo






Geen opmerkingen:

Een reactie posten