donderdag 6 maart 2014

Outfit of the day.

Hooi, Vandaag leek het mij leuk om in een artikel mijn outfit of the day te laten zien.



Dit is de eerste foto hij is niet super gelukt ik kreeg de foto niet goed scherp. Maar ik heb een heel leuk jasje aan van de Takko het is een zwart vestje en de mouwen zijn van leer daaronder draag ik een bordeaux rood blouse heel leuk met al die plooitjes op de achterkant zit ook een rits super leuk gekocht bij de Vero Moda . Zelf vindt ik het altijd fijn als kledingstukken hoog zitten dat is bij dit blouse niet helemaal zo dus ik draag er een simpel zwart hemdje onder van de h&m.



Dan mijn broek daar ben ik echt verliefd op. Mijn broek is van mijn moeder geweest dus ik weet helaas niet waar die vandaan komt. Maar ik woon als het ware in deze broek ik draag hem zo vaak. De stof is ook heel erg fijn het is elastisch zwart een beetje een legging stof. Ik ben verliefd Zoals je op deze foto ziet draag ik mijn blouse in mijn broek. Schoenen had ik nog niet aan.



Dan is het tijd voor mijn sieraden. Dit keer heb ik drie armbandjes om in het goud, zilver, rozengoud ik heb ze gekocht bij de Action ze zien er zo mooi uit ze maken je outfit echt compleet. En dan mijn ring die hebben jullie misschien al wel gezien in mijn shoplog komt ook van de action en het is een strik ik ben er heel blij mee je kunt de ring verstellen op maat dat is heel handig want de éen heeft hele dunne vingers en de andere hele dikke.

Dit was mijn outfit x 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten