zondag 9 maart 2014

Gewoon niet tag

Op verschillende blogs zag ik de gewoon niet tag. Dit vindt ik een hele leuk tag en ga hem zelf ook doen. Het zijn verschillende vragen en je geeft dan aan wat je er niet leuk aan vindt.


Muziek:
Ik hou heel erg van muziek, Alleen hele harde muziek vindt ik niet super denderend.

Eten:
Ik hou niet van vlees, Ik weet niet waarom de meeste mensen vinden het super lekker en ik totaal niet. 

Zoetigheid:
Marsepein dat is mierzoet bah vreselijk vindt ik dat.

Kleding:
Ik vind dat je moet dragen wat je zelf wilt gewoon je eigen style volgen!! maar ik vind het altijd zo lelijk als mensen een legging als broek dragen.

Geur:
Ik vind het altijd vies als je zweetgeuren ruikt. 

Seizoen:
Overduidelijk de winter, de kou, sneeuw ik vind het allemaal heel erg leuk maar elke dag in de kou en regen naar school vindt ik niet leuk.


YouTube:
De reclames vindt ik zoo irritant dan ben je rustig filmpjes aan het kijken en dan moet je elke keer wachten.

McDonalds:
I'm lovin it, Ik werk bij mc donalds haha maar ik vind vooral zeurende mensen irritant.

Bekende personen:
Dat ze denken dat ze alles zijn omdat ze beroemd zijn

Het is over met alle negativiteit :)

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten